Lelaki Malaysia Pertama Dijangkiti Wabak Berahi Pada Kaki Perempuan

loading...

 Shah Alam – Masih ingat dengan satu kes yang telah menggemparkan negara apabila berita di United Kingdom International Business Times telah mendedahkan seorang pelajar MARA Malaysia telah dijatuhkan hukuman penjara 5 tahun atas kesalahan memiliki, menghasilkan imej dan video lucah kanak-kanak bawah umur.
Berita itu membuatkan netizen mula mengatahui tentang gelaja Paedophilia. Paedophilia ini adalah satu kategori ‘penyakit’ kecenderungan untuk mendapatkan kepuasan seks yang tinggi dengan kanak-kanak.
Malah, gejala itu semakin hari semakin membimbang apabila sekali lagi netizen telah dikejutkan dengan beberapa keping gambar didakwa golongan Paedophilia ini mempunyai group ‘WhatsApp’ mereka sendiri. Berkongsikan gambar kanak-kanak yang boleh didapati di laman sosial dan membuat perbualan lucah sesama mereka.
Masih lagi tiada penghujung gejala Peadophilia ini, muncul pula satu lagi gejala yang amat ditakuti adalah gejala ‘Podophilia’. ‘Penyakit’ ini adalah keadaan seseorang lelaki mempunyai perasaan ghairah dengan kaki perempuan.

Mengejutkan apabila gejala ini sudah mula dijumpai di Malaysia. Seorang wanita telah berkongsikan pengalaman yang dilalui olehnya apabila di ganggu oleh seorang lelaki Podophilia di laman sosial.
Wanita yang dikenali sebagai Aisya Aliah Subari telah mendedahkan diganggu oleh seorang lelaki yang ganjil. Aisya akui pernah mendengar tentang gejala ini tetapi tidak menyangka perkara ini akan terjadi pada dirinya sendiri.
“Pernah dengar? Podophilia adalah keadaan bila seseorang lelaki mempunyai perasaan ghairah atau sexual interest dengan kaki perempuan.
“Sebelum ni rasa kelakar, tapi bila kena kat batang hidung sendiri baru sedar memang wujud orang penyakit macam ni. Jaga-jaga, kena selalu beringat. Tapis kawan-kawan kita kat media sosial. Kalau nampak yang pelik-pelik tu jangan approve,” ujarnya.
Apabila menyiasat lebih lanjut akaun Instagram milik lelaki didapati kebanyakkan foto yang dimuat naik adalah foto kaki perempuan. Gejala ini sudah lama menular di luar negara, namun begitu, ini adalah kes pertama yang dapat diketahui terjadi di Malaysia. Perkara ini telah membuatkan lelaki ini adalah lelaki Malaysia pertama yang telah dijangkiti gejala itu
loading...